Гарантійне обслуговування та сервіс

Гарантія надається на термін зазначений у гарантійному талоні. Щоб уникнути спірних ситуацій обов'язково перевіряйте товар на наявність дефектів і фізичних ушкоджень при отриманні у відділенні служби доставки або в точці самовивозу.

Для звернення з питання сервісного обслуговування необхідно мати:

повну комплектацію та упаковку товару;
гарантійний талон;
документ, що підтверджує оплату.
Під гарантійним обслуговуванням розуміється усунення заявленої клієнтом несправності у встановлені законом України терміни. У разі неможливості ремонт товар змінюється на новий. 

Що потрібно зробити для отримання сервісного обслуговування:

1. Зателефонувати за телефоном, зазначеному в гарантійному талоні, і повідомити про поломку або некоректну роботу пристрою. Багато питань можна розв'язати віддалено, без відправлення товару в сервісний центр;

2. Якщо за підсумком розмови ухвалено рішення про відправлення товару, клієнт здійснює пересилання товару за свій рахунок "Новою поштою", або клієнт доставляє товар особисто. Відправляється товар у повній комплектації та з усіма документами, оскільки можлива заміна товару в разі якщо виріб ремонту не підлягає. 

3. Термін гарантійного ремонту до 14 днів (зазвичай 3-5 днів з моменту отримання). Всі витрати на ремонт (оплата роботи майстра і покупку запчастин) несе продавець;

4. Якщо поломка не входить до переліку гарантійних випадків, можливий платний ремонт (усунення несправності проводиться після узгодження вартості, термінів та інших умов з клієнтом);

5. Після проведення гарантійного ремонту робиться відмітка в гарантійному талоні із зазначенням закінчення терміну гарантії (дата закінчення терміну гарантії зсувається на проміжок часу, що знадобився для вирішення проблеми з товаром). У разі заміни товару виписується новий гарантійний талон; 

6. Транспортні витрати покладаються на клієнта. 

Причини відмови в гарантійному ремонті:
порушено збереження гарантійних пломб;
є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
серійний або IMEI номер, що міститься в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

природний знос або вичерпання ресурсу;
випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався цей товар, або ті, що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
самостійного встановлення на обладнання неоригінального програмного забезпечення;

Повернення та обмін товару

Повернення товару та обмін здійснюється після перевірки справності товару, цілісності комплектації та за умови збереження товарного вигляду. Обмін товару можливий протягом 14 днів* з дати купівлі, зазначеної в гарантійному талоні. У разі повернення кондиційного товару гроші повертаються клієнту в той самий день за наявності необхідної суми в касі або протягом 5 робочих днів. Форма повернення (готівковий або безготівковий розрахунок) узгоджується з клієнтом. 


* Для товарів з категорії "Мобільний інтернет" термін повернення товару становить 30 днів.

Обмін товару передбачає заміну товару із заводським браком або заміну на інший товар із врегулюванням грошової неустойки шляхом доплати з боку клієнта або повернення частини грошей замовнику.